Архангелска задушница

Днес е Архангелска задушница. Денят на мъртвите. Признавам, че доскоро не бях се вглеждала в православния календар на Българска Патриаршия. Защото всички около мен бяха живи и здрави. Бяхме заедно и само празнувахме. Всички празници. Но знаете, че животът ни се променя. Нали казват, че всичко тече, всичко се мени...

задушница

И сега изведнъж се оказва, че трябва да почитам душите на най-близките ми, които напуснаха този свят и вече са там, някъде в отвъдното. Не са вече между нас, но дано да са на по-добро и по-хубаво място.
Ще запаля свещи, ще прикадя с тамян и ще направя раздавки (подавки) на познати и непознати.
Вечна им памет! Да е светъл пътят им, да е мир на душите им!

За въпроси и предложения, моля, в коментарите.

Ще съм благодарна да оцените моя труд и гласувате за блога ми на:

BGtop
OpenCloseComments
Cancel