Избрани цитати от сериала Вятърничав - епизод 1

Най-интересното от епизод 1.
Избрани цитати от сериала Вятърничав - епизод 1

"Това е имението Шадоолу. Има 14 стаи и 4 двора. За други може да изглежда като дворец, но за мен е затвор. Родена съм тук, но това имение никога не стана мой дом.Дядо ми Насух ​​никога не ме е обичал. В това имение за всички аз бях детето, което разваля и чупи всичко. И до сега е така. Затова искам да стана птицата от приказката, която мама ми ми е разказвала. Винаги съм искала да летя далеч, далеч. Един ден ще отлетя и ще намеря своя дом. Просто чакам някакво чудо. То също чака мен."

Трейлър

https://www.youtube.com/watch?v=Chy1ZJRjjFA

Посетете линка, посочен по-долу, за повече информация относно новата Fb-група.


За въпроси и предложения, моля, в коментарите. 

С вопросами и предложениями обращайтесь в комментарии.

For questions and suggestions, please in the comments.

Ще съм благодарна да оцените моя труд и гласувате за блога ми на:

Буду благодарна, если вы оцените мою работу и проголосуете за мой блог по адресу:

I am grateful if you rate my work and vote for my blog at:

BGtop

Follow За всегиго по малко

OpenCloseComments
Cancel